Witamy! Jesteśmy Service Technical, naszym priorytetem jest kompleksowe podejście z ukierunkowaniem na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dlatego zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac
- min. 3 letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku pracy;
- ugruntowana wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ZFŚS oraz PFRON;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Excel w stopniu zaawansowanym)
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu prawa pracy lub ekonomii lub pokrewne
- bardzo dobra znajomość prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
- dobra znajomość programu kadrowo-płacowego , mile widziane ENOVA
- umiejętność planowania i organizacji czasu pracy, w tym ustalanie priorytetów
- poczucie odpowiedzialności, zaangażowania z ukierunkowaniem na potrzeby Klienta
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, rzetelność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- przygotowywanie kompleksowych rozliczeń wynagrodzeń pracowników grupy spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami
- rozliczanie czasu pracy podstawowy/równoważny/zmianowy itp. na podstawie ewidencji czasu pracy, z poprawną kwalifikacją nadgodzin, przy uwzględnieniu absencji chorobowych, urlopów itp.
- bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, w tym ewidencja wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, czasu pracy, delegacji pracowniczych, itp.)
- sporządzanie umów o pracę, porozumień do umów, wypowiedzeń umów o pracę, umów cywilnoprawnych i ich rozliczanie oraz wystawianie świadectw pracy
- sporządzanie deklaracji rocznych/ miesięcznych ZUS, PIT, PFRON, SODIR, GUS itp.
- komunikacja z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON
- obsługa zajęć komorniczych i administracyjnych
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
- ewidencja zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników, szkoleń z zakresu BHP
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach RP-7, świadectw pracy w warunkach szczególnych
- archiwizacja dokumentów personalnych
- monitorowanie terminowości badań lekarskich , szkoleń BHP, innych uprawnień pracowniczych
- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- współpraca z innymi działami w zakresie przyjęć nowych pracowników
- sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów
- asystowanie przy inspekcji PIP lub innych organów, audytach i kontrolach, dostarczanie wymaganej dokumentacji wyjaśnień itp.
MILE WIDZIANE:
- znajomość zasad zatrudniania cudzoziemców na terenie RP, legalizacja pobytu
- znajomość zasad zatrudniania pracowników tymczasowych
- umowa o pracę
- praca stacjonarna w biurze firmy we Wrocławiu
- interesującą, pełną samodzielności pracę
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych pracowników
- możliwość zdobycia doświadczenia w Grupie Kapitałowej o złożonej strukturze
- możliwość odbycia szkoleń zawodowych i studiów podyplomowych
- pakiet socjalny (dofinansowanie do wczasów, karty MultiSport, ubezpiecznie NW)
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883).